СТАНОВИЩЕ
НА
КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
рег. № п 3169/ 2012 г.
гр. София, 10.10.2012 г.
ОТНОСНО: Искане с вх.№n3169/2012г. от проф. д-р Л.Т. – изпълнителен директор на УМБАЛ "А." ЕАД за становище от Комисията за защита на личните данни (КЗЛД) по въпроси, касаещи приложението на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД)
Комисията за защита на личните данни (КЗЛД) в състав: Венета Шопова, Красимир Димитров, Валентин Енев, Мария Матева и Веселин Целков на заседание, проведено на 10.10.2012г. разгледа искане с вх.№n3169/2012г. от проф. д- р Л.Т. – изпълнителен директор на УМБАЛ "А." ЕАД с молба за преразглеждане на Становище на КЗЛД от 05.06.2012г. по искане вх.№2003 / 2012г. На заседание на Комисията за защита на личните данни, проведено на 05.06.20012г. е разгледано искане с вх.№2003/2012 от проф. д-р Л.Т. – изпълнителен директор на университетска многопрофилна болница за активно лечение "А." ЕАД. Искането за становище е подадено на основание чл.10, ал.1, т.4 от ЗЗЛД и е по повод получаване на лични данни на лица над 65 годишна възраст от служба ЕСГРАОН район Т. – Столична община. В искането за становището, разгледано на 05.06.20012г. е посочено, че във връзка с бъдещо проучване в очна клиника на УМБАЛ "А." ЕАД на тема "Честота и характеристика на дегенерацията на макулата свързана с възрастта в България" ще се проведе популационно срезово епидемологично проучване, чиято цел е да се установи честотата и характеристиките на дегенерацията на макулата свързана с възрастта сред индивидите над 65 годишна възраст, живеещи на територията на район Т. на Столична община. Посочва се също, че с цел изготвяне на репрезентативна извадка за това проучване е необходимо ползване на данни от ЕСГРАОН Т. Указано е, че на случаен принцип ще бъдат определени 1000 индивида над 65 годишна възраст, които да участват в проучването. Посочва се, че на всеки един от тях ще бъде изпратено писмо по постоянен адрес. Указано е, че писмото ще съдържа кратко описание на заболяването и покана за участие в проучването, както и ден и час за посещение в клиниката. Посочва се също така, че индивидите, при които се установи наличие на заболяване, ще бъдат изследвани допълнително и при необходимост ще бъдат насочени за лечение.
В писмото се сочи, че проучването ще продължи 2,5 години и участието в него ще бъде по желание на участника, напълно анонимно и безплатно.
В искането е указано също така, че данните от проучването ще бъдат обработени статистически, за да отговарят на въпросите:"1. каква е честотата на дегенерацията на макулата свързана с възрастта в изследваната популация; 2. какви са демографските характеристики на заболяването (разпределение по пол, възраст и т.н.); 3. какви са рисковите фактори на развитие на заболяването(тютюнопушене, фамилност и т.н.); 4. какви са клиничните характеристики на заболяването (разпределение по форма и тежест на протичане и т.н.) "
Отправена е молба до Комисията за становище относно предоставянето на лични данни на лица над 65 годишна възраст от служба ЕСГРАОН район Т. на Столична община за нуждите на научно – медицинското проучване.
В становището на КЗЛД е разяснено приложното поле на Закона за гражданската регистрация (ЗГР), който урежда условията и реда за гражданска регистрация на физическите лица в Република България. Посочено е, че законът за защита на личните данни урежда защита на правата на физическите лица при обработване на личните им данни, за да се гарантира неприкосновеността на личността и личния живот чрез осигуряване на защита на физическите лица при неправомерно обработване на свързаните с тях лични данни в процеса на свободното движение на данните. Указано е, че по смисъла на чл.2, ал.1 от ЗЗЛД лични данни са всяка информация, отнасяща се до физическото лице, което е идентифицирано или може да бъде идентифицирано пряко или непряко чрез идентификационен номер или чрез един или повече специфични признаци. Следователно, минимално необходимата информация (възраст, имена и постоянни адреси), която ще бъде обработвана за осъществяване на посочените в искането намерения, съставлява лични данни по смисъла на закона, тъй като същата е в обем, позволяващ идентификацията на конкретното физическо лице.
В становището на КЗЛД е отразено също, че предоставянето на данни от Локална база данни "Население" от страна на район Т. , Столична Община, с цел покана за участие в научно – медицинското проучване, би представлявало “Обработване на лични данни”, съгласно легалната дефиниция, посочена в параграф1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗЛД. Това е всяко действие или съвкупност от действия, които могат да се извършат по отношение на личните данни с автоматични или други средства, като събиране, записване, организиране, съхраняване, адаптиране или изменение, възстановяване, консултиране, употреба, разкриване чрез предаване, разпространяване, предоставяне, актуализиране или комбиниране, блокиране, заличаване или унищожаване.
Разяснени са принципите разписани в чл.2, ал.2 от ЗЗЛД при спазването, на които следва да се обработват лични данни.
Посочено е, че правото на защита на физическите лица от злоупотреби с личната им информация и неправомерна намеса в техния личен живот се гарантира от горепосочените принципи, които са в основата на действащото законодателство, регулиращо обществените отношения в сферата на защитата на личните данни. Поставеният в искането за становище въпрос засяга принципа за целесъобразност на обработване на лични данни. Този принцип изисква от администратора на лични данни- район Т. да обработва информация, съставляваща лични данни за конкретно физическо лице само за конкретни, точно определени и законни цели и да не ги обработва допълнително по начин, несъвместим с тези цели. Описан е подробно редът за предоставяне на лични данни от ЕСГРАОН регламентиран в чл.106 от Закона за гражданската регистрация е, а именно:
1. На българските и чуждестранните граждани, както и на лицата без гражданство, за които се отнасят, а също така и на трети лица, когато тези данни са от значение за възникване, съществуване, изменение или прекратяване на техни законни права и интереси;
2. На държавни органи и институции съобразно законоустановените им правомощия;
3. На български и чуждестранни юридически лица – въз основа на закон, акт на съдебната власт или разрешение на Комисията за защита на личните данни.
Сочи се, че във връзка с предмета на искането за предоставяне на информация от регистрите за гражданско състояние на Столична община, район Т. следва да намерят приложение разпоредбите на чл.4, ал.1 от ЗЗЛД, предвид обстоятелството, че става въпрос за обработване на лични данни.
На основание чл.10, ал.1, т.4 от ЗЗЛД Комисията за защита на личните данни, на заседание проведено на 05.06.2012г., е изразила становище, че законосъобразното обработване на лични данни от страна на администратора на лични данни се осъществява при наличие на условие за допустимост, съобразно разпоредбата на чл.4, ал.1 от ЗЗЛД и при спазване на принципите, съгласно чл.2, ал.2 от ЗЗЛД. Администраторът на лични данни е длъжен да обработва лични данни само за конкретни, точно определени и законни цели и да не се обработват допълнително по начин, несъвместим с тези цели.
В диспозитива на становището е посочено, че в изложения казус няма правно основание, по смисъла на чл.4, ал.1 от Закона за защита на личните данни във връзка с чл.106 от Закона за гражданската регистрация, УМБАЛ "А." ЕАД да получи информация от регистрите по гражданско състояние, поддържани от район Т. , Столична община.
На 12.07.2012г. в Комисията за защита на личните данни е получено искане за преразглеждане на становището, заведено с вх.№п 3169/12.07.2012г. Към искането са приложени:
1. писмо – становище от д-р Л.Т., в което се излагат аргументи за преразглеждане на становището на КЗЛД от 05.06.2012г.
2. становище на националния консултант по офталмология доц. д- р И.П., д.м.
3. проект на писмо до участниците в проучването, което е наименовано в искането като писмо до участниците в проучването
4. епидемиологични срезови и проспективни проучвания, изследвали честотата, заболеваемостта и характеристиките на и рисковите фактори за Дегенерация на макулата свързана с възрастта.
В писмото – становище от д – р Л.Т. е посочено, че Университетска болница "А." е водещ университетски център – национален лидер в многопрофината болнична дейност за активно лечение, трансплатационната, диспенсерната, учебната и научно – изследователска дейност. Посочено е също така, че в нея чрез модерни методи и технологии, се извършва адекватна, достъпна и в някои области уникална по обем и качество медицинска помощ, насочена към диагностика, лечение и рехабилитация на лица с остри и хронични заболявания, травми, състояния, изискващи оперативно лечение в болнични условия.
Сочи се, че в А. болница лечението на пациенти от цялата страна се извършва на съвременно и високо професионално равнище, отговарящо на действащите в Европейския съюз норми и стандарти. Посочва се, че около 90 % от завършилите специалност медицина в България са възпитаници на Софийския медицински факултет и преминават през клиниките на А. болница.
В писмото – становище, се сочи, че УМБАЛ „А." ЕАД годишно приема и настанява за лечение над тридесет хиляди пациенти, а само за преглед и медицинска помощ много повече. За осъществяване на своята дейност болницата също работи с лични данни на физически лица. Обработването на данните се извършва при спазването на изискванията на Закона за защита на личните данни, като се гарантира неприкосновеността на личността и личния живот на пациентите.
Изложено е мнение, че част от действията, извършвани в УМБАЛ „А." ЕАД за защита на живота и здравето на едно физическо лице, е обработването на лични данни, което категорично отговаря на условието за допустимост съгласно чл.4, ал.1, т.4 от ЗЗЛД.
В писмото-становище се казва още, че във връзка с изложеното в тяхното запитване, проучването в Очна клиника на УМБАЛ „А." ЕАД следва да се извърши чрез репрезентативна /представителна/ извадка.
Посочва се, че представителността на една извадка е възможна при следните условия:
"1.подборът на единиците, които формират извадката да бъде случаен, което води и до случаен характер на отклоненията на изследваната характеристика на извадката от съответния параметър в генералната съвкупност;
2. извадката да има същата структура, както и генералната съвкупност;
3. в извадката да има достатъчен брой единици"
Начинът, по който се формира е стратифициран (районен) подбор- формират се групи по териториален или демографски признак и във всеки от тях се осъществява случаен подбор.
В писмото-становище е посочено, че такива епидемиологични проучвания се правят в цял свят и в множество европейски държави като: Дания, Англия, Франция, Испания, Гърция и др. Относно Република България е указано, че през 2009г. е проведено епидемиологично проучване за разпространение на остеопороза, в който са прегледани на 1400 жени, в резултат на което е бил създаден и първият регистър по остеопороза при жени.
В писмото-становище се казва също, че изследването ще бъде проведено от високо квалифицирани специалисти и извършено със скъпоструваща и модерна апаратура.
В писмото-становище се сочи също, че данните от провеждането на репрезентативното проучване ще могат да бъдат приложени върху цялото население /популация/ на България. Указано е, че чрез това проучване ще се прогнозира социално – икономическото значение на заболяването и ще се дадат отговори на въпроси за честотата на заболяването, демографските характеристики, факторите за развитие, клиничните характеристики, колко би струвало лечението на заболяването и др. Указано е, че значението на изследването е от изключително голям обществен интерес и чрез провеждането му ще могат да се приложат адекватни мерки срещу неблагоприятното действие на заболяването сред индивидите над 65-годишна възраст. Това от своя страна отговаря на условието за допустимост съобразно чл.4, ал.1,т. 5от ЗЗЛД.
Отправена е молба за преразглеждане на запитването, да бъде призната законосъобразността му и Комисията да се произнесе с ново становище.
Към искането за преразглеждане е приложено и становище от доц. д-р И.П. , д.м.- Национален консултант по очни болести. В становището на доц.д-рИ.П. е посочено следното "Дегенерацията на макулата свързана с възрастта е дегенеративно заболяване на централната част на ретината на окото- макулата. В макулната зона се намират милиони светлочувствителни клетки, благодарение на които човек възприема светлината, цветовете, формата и размерите на обектите.
Дегенерацията на макулата свързана с възрастта е заболяване, което засяга двете очи, но не в еднаква степен. То се демонстрира клинично обикновено след пета декада от живота. Заболяването започва с ранни и характерни патологични промени в очното дъно (друзи и промени в пигментацията). Напредналото заболяване се проявява с две клинични форми- суха или атрофична и влажна или ексудативна. При сухата форма дегенеративният процес води до смъртта на фоточувствителните клетки в макулата и прогерсивна бавна загуба на централно зрение. За разлика от това при влажната форма на заболяването се развиват патологични кръвоносни съдове, които кървят и водят до необратими промени в структурите на макулата и бърза загуба на фоточувствителни клетки. За сухата форма на дегенерация на макулата все още няма лечение в истинския смисъл на думата, такова което да спира развитието на патолощнщя процес и да води до излекуване. При влажната форма днес в целия свят вкл. и у нас, се прилага скъпоструваща терапия с високо специфични лекарствени средства, чрез която се постига забавяне на патологичния процес и в някои случаи подобряване на зрението.
В хода на развитието на патологичния процес се уврежда възприемането на цветовете, различаването на формата на предметите, в т.ч. лицата на хората, буквите при четене и в крайна сметка се стига до силно намаляване на зрението и формирането на централно сляпо петно в зрителното поле т.е. до практическа слепота. Макар че дегенерацията на макулата засяга двете очи асиметрично, при развито заболяване двуочното зрение във всеки случаи е под 10%. Пациентите, които развиват това заболяване, са хора в напреднала и старческа възраст, които обикновено имат и различни други придружаващи системни заболявания, които влошават качеството им на живот. Бавният процес на ослепяване тежко смущава социалното функциониране на болните – те спират да различават близките и познатите си, тъй като не виждат техните лица, не са способни да четат печатни издания, защото не виждат буквите на текста. Това допълнително влошава психологическото им функциониране и ги дезинтегрира от обществото. Повечето пациенти с развито заболяване трудно осъществяват ежедневните си дейности, като пазаруване, тоалет, шофиране, транспорт, използване на медии (напр. гледане на телевизия) и др. Болните се чувстват непълноценни за себе си и за околните, те са тревожни и подтиснати, което допълнително влошава качеството им на живот.
Дегенерацията на макулата свързана с възрастта е водеща причина за необратима загуба на централно зрение и практическа слепота при индивидите в напреднала и старческа възраст, живеещи в развитите страни. От епидемиологична гледна точка заболяването е било обект на много проучвания в целия свят – в т.ч. повечето държави от Европейския съюз, САЩ, Австралия, Япония и др. Тези проучвания определят, че честотата на заболяването е около 1%.преди 65-годишна възраст и между 10 и 15% над 85 години. През 2002г. Световната Здравна Организация нарежда дегенерацията на макулата на трето място като причина за слепота в световен мащаб.
България е една от малкото страни в Европа, в които дегенерацията на макулата не е проучвана от епидемиологична гледна точка. Няма данни каква е честотата на заболяването, колко болни има у нас, кои са рисковите фактори за заболяването. Не е известно разпределението по форма сред болните и съответно степента на загуба на зрение, колко от болните подлежат на наблюдение и терапия и колко от нелекуваните трябва да се лекуват или да се инвалидизират. Данните от последното преброяване на населението в България показват увеличаване на общия дял – хора- в напреднала и старческа възраст т.е. налице е ясно изразена тенденция за застаряване на населението. Логично следствие от това е, че през следващото десетилетие ще се увеличава честотата на възрастово обусловените заболявания, в т.ч. и на макулната дегенерация.
Всичко изложено по-горе показва подчертаната необходимост от извършване на епидемиологично проучване на макулната дегенерация свързана с възрастта в България. Данните ще допринесат за подобряване качеството на здравната помощ по отношение на първична профилактика (профилактика на рисковите фактори), диагностика и лечение. Резултатите от проучването биха подпомогнали изграждането на скринингова програма, разширяване на здравната култура сред населението в напреднала и старческа възраст и промоция на здравето. Обработването на данните би допринесло за прогнозиране на очакваните мащаби на инвалидизацията на болните от макулна дегенерация и повишаване на живота в добро здраве сред тях. Резултатите за честотата и клиничните характеристики на заболяването ще се използват при изготвянето на национална програма за диагностиката и лечението на тези болни и правилно разпределение на необходимите за това времеви, човешки и финансови ресурси. Всичко това би повишило качеството на здравеопазването и би улеснило функционирането на здравната система в България с цел най-адекватно разрешаване на проблема "макулна дегенерация" у нас.
Провеждането на такова епидемиологично проучване би имало огромно социално-медицинско и социално-икономическо значение."
Към искането за преразглеждане на становището на Комисията е приложено и проект на писмо до участниците в проучването, което е наименовано в искането като писмо до участниците в проучването. В проекта е посочено, че " В България заболяването не е проучвано досега. Поради това Клиника по Очни болести – УМБАЛ А. ЕАД и Университетска катедра по Очни болести към МУ – София, със съдействието на Район Т. на Столична община и разрешение от Комисията по Защита на Личните Данни, любезно Ви канят да участвате в проучването Sofia AMD Study на тема: Честота и характеристики на Макулната дегенерация свързана с възрастта в България."
Вие сте избран да участвате в нашето проучване на случаен принцип сред всички граждани над 65-годишна възраст, живеещи в Район Т. на Столична община. Вашето участие в проучването е абсолютно доброволно.
Вашите лични данни ще бъдат защитени, а клиничните резултати ще бъдат използвани за научни цели при строго спазване на медицинската тайна. Така Вашето участие в това проучване ще подпомогне развитието на науката в България!"
Предоставянето от страна на длъжностно лице по гражданско състояние в община Т. на лични данни на физически лица, съдържащи се в локална база данни „Население”, би представлявало “Обработване на лични данни”, което се извършва чрез предоставяне на данните, съгласно легалната дефиниция, посочена в параграф1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗЛД. Това е “Всяко действие или съвкупност от действия, които могат да се извършат по отношение на личните данни с автоматични или други средства, като…………разкриване чрез предаване…………………..предоставяне”.
В чл.106, ал.1 от ЗГР е посочено, че данните от ЕСГРАОН се предоставят на:
1. българските и чуждестранните граждани, както и на лицата без гражданство, за които се отнасят, а също така и на трети лица, когато тези данни са от значение за възникване, съществуване, изменение или прекратяване на техни законни права и интереси;
2. държавни органи и институции съобразно законоустановените им правомощия;
3. български и чуждестранни юридически лица – въз основа на закон, акт на съдебната власт или разрешение на Комисията за защита на личните данни.
По отношение законосъобразните условия, при които се допуска обработването на лични данни, се прилагат разпоредбите на чл.4 от ЗЗЛД, според който обработването на лични данни е законосъобразно, когато е налице поне едно от изчерпателно изброените и дадени алтернативно условия за допустимост на обработването.
Предоставянето на информация, съдържаща лични данни, от длъжностните лица по гражданското състояние, може да се извършва само при наличие на една от хипотезите, разписани в чл.4 от ЗЗЛД и в съответствие с разпоредбите на чл.106 от Закона за гражданската регистрация. Закона за гражданската регистрация (ЗГР) се явява специален по отношение на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) при предоставяне на лични данни на трети лица. В тези случаи на администратора на лични данни следва да спазват разпоредбите на и чл.106, ал.1 от ЗГР, където са изброени лицата и условията, при които се предоставят данни от гражданската регистрация, съдържащи се в регистрите на населението.
Обработването на лични данни, чрез предоставянето им от страна длъжностното лице по регистрацията следва да се извършва в съответствие с принципите на законосъобразност, целесъобразност и пропорционалност на данните. Във всеки конкретен случай обемът на предоставените данни винаги следва да е съобразен с целта, за която същите се искат. т.е. с принципа на целесъобразност. Предоставянето на информация следва да следва също така да е законосъобразно, а самата информация пропорционална.
Разрешението по смисъла на чл.106, ал.1, т.3 от ЗГР е различно от разрешението по смисъла на глава шеста "Предоставяне на лични данни на трети лица" от ЗЗЛД. Съгласно чл.28, ал.2 от Правилника за дейността на Комисията за защита на личните данни и на нейната администрация комисията може да осъществява и други производства освен разписаните в чл.28, ал.1, когато това е предвидено в закон. Би могло да се приеме, че такова друго производство е даването на "разрешение от КЗЛД" по смисъла на чл.106, ал.1, т.3 от ЗГР.
В искането за преразглеждане не са посочени никакви нови факти и обстоятелства, които да налагат преразглеждане на Становището на КЗЛД от 05.06.2012г. Изложените аргументи в писмото – становище на проф. д-р Л.Т. , че " част от действията извършвани за защита на живота и здравето на едно физическо лице е обработването на лични данни, което категорично отговаря / б.а вероятно се има предвид отговаря/ на условието за допустимост съгласно чл.4, ал.1, т.4 от ЗЗЛД. Безспорно УМБАЛ "А." ЕАД може да обработва личните данни на своите пациенти и едно от условията за допустимо обработване е именно чл.4, ал.1, т.4 от ЗЗЛД. В изложения в искането казус обаче става въпрос за обработване на лични данни на физически лица над 65 годишна възраст с постоянен адрес- район Т., Столична община. В искането се сочи, че на 1000 такива лица ще бъде изпратено писмо – покана по постоянен адрес. В закона за гражданската регистрация е въведено задължение на всички физически лица в Република България да заявят своят постоянен адрес в общината или кметството, където лицето желае да бъде вписано в регистъра на населението/ чл.98 от ЗГР/. Дадено физическо лице няма право да откаже да обяви постоянният си адрес и предоставянето на такава информация от ЕСГРАОН на УМБАЛ "А." ЕАД за провеждането на проучване според мен би било непропорционално и нецелесъобразно. Ако Комисията разреши предоставянето на такава информация на УМБАЛ "А." ЕАД, това би дало възможност на всички медицински клиники в страната, както и на дружествата, занимаващи се с клинични изпитвания, да подават искания и респективно да черпят данни от Национална база данни "Население" като изпращат различни покани на населението, селектирано по различни признаци /например: пол, възраст, настоящ или постоянен адрес и др./, а целта на тази база данни е съвсем друга.
Друго условие за допустимост, което е посочено, е това по чл.4, ал.1 , т.5 от ЗЗЛД – обработването е необходимо за изпълнението на задача, която се осъществява в обществен интерес. Във всеки един конкретен случай на обработване на лични данни е необходимо да се следи за баланса между значимостта на обществения интерес, който налага това обработване и степента, до която се засяга правото на неприкосновеност на личния живот на физическото лице, за което се отнасят данните. Следва да се има предвид и целта на Закона за защита на личните данни, която е гарантиране на неприкосновеността на личността и личния живот чрез осигуряване на защита на физическите лица при неправомерно обработване на свързаните с тях лични данни. В изложения казус с предоставянето на всички постоянни адреси на лица над 65 годишна възраст, от които ще бъдат избрани 1000, на които да бъде изпратено писмо с покана за участие в едно проучване би нарушил баланса между значимостта на обществения интерес, който налага това обработване и степента, до която се засяга правото на неприкосновеност на личния живот на физическото лице, за което се отнасят данните.
Нито в първото искане за становище, нито в искането за преразглеждане са посочени техническите и организационни мерки, при които евентуално личните данни на тези лица ще бъдат обработвани, не е посочен срокът, за който ще се съхраняват, не е ясно кой ще има достъп до тях.
В конкретния случай, липсва правно основание съгласно разпоредбите на чл.4, ал.1 от ЗЗЛД и на чл.106 от ЗГР за предоставяне информация от регистрите по гражданско състояние на УМБАЛ "А." ЕАД.
С оглед на гореизложеното и на основание чл.10, ал.1, т.4 от ЗЗЛД Комисията за защита на личните данни изразява следното
СТАНОВИЩЕ :
След изразяването на становището на Комисията от 05.06.2012г. не са настъпили изменения в националната нормативна уредба, касаещи предоставянето на лични данни от Национална или Локална база данни "Население", които да налагат преразглеждане на даденото от КЗЛД становище. Няма също така основания и нововъзникнали факти след 05.06.2012г., които да налагат преразглеждане на Становището на Комисията по искане вх.№2003/2012г., със следния диапозитив " Законосъобразното обработване на лични данни от страна на администратора на лични данни се осъществява при наличие на условие за допустимост, съобразно разпоредбата на чл.4, ал.1 от ЗЗЛД и при спазване на принципите, съгласно чл.2, ал.2 от ЗЗЛД. Администраторът на лични данни е длъжен да обработва лични данни само за конкретни, точно определени и законни цели и да не се обработват допълнително по начин, несъвместим с тези цели.
В изложения казус няма правно основание по смисъла на чл.4, ал.1 от Закона за защита на личните данни във връзка с чл.106 от Закона за гражданската регистрация УМБАЛ "А." ЕАД да получи информация от регистрите по гражданско състояние, поддържани от район Т. , Столична община."
ПРЕДСЕДАТЕЛ: | ЧЛЕНОВЕ: |
Венета Шопова /п/ |
Красимир Димитров /п/ |