КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА
за назначаване на държавен служител по реда и при условията на чл.81а от Закона за държавния служител на длъжност „главен юрисконсулт” – 1 щатна бройка в отдел „Административно-правно обслужване” в Дирекция „Управление на ресурсите и административно-правно обслужване”
1. Основните задължения за длъжност „главен юрисконсулт” – 1 щатна бройка в отдел „Административно-правно обслужване” в дирекция „Управление на ресурсите и административно-правно обслужване” са:
• Осъществява процесуално представителство по дело, свързани със служебни и трудови правоотношения, по дела свързани със собствеността на КЗЛД и по проведени и обжалвани процедури по ЗОП;
• Изготвя правни анализи и становища по правни проблеми свързани с дейността на Комисията;
• Участва в изготвяне на документи за възлагане на обществени поръчки, осъществява предварителен контрол при подготовката, организацията на процедурите по възлагане на обществени поръчки и участва в провеждане на процедурите;
• Организира дейността по окомплектоването, описа и съхраняването на досиетата по приключилите обществени поръчки;
• Поддържа електронен регистър на проведените процедури по ЗОП, изпраща обявленията до Регистъра по обществени поръчки– АОП, както и информацията за сключените договори;
• Изготвя проекти на заповеди и други административни актове, в това число вътрешни правила свързани с дейността на КЗЛД и нейната админстрация;
• Изготвя проекти на договори, по които Комсията е страна, осъществява контрол за законосъобразност на сключенте договори, следи за изпълнението им;
• Поддържа електронен регистър на сключените договори;
• Изготвя проекти на отговори и решения по ЗДОИ;
• Текущо изпълнява и други задачи, възложени от прекия ръководител.
2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжностите:
• образователна степен– магистър;
• професионално направление –право;
• придобита юридическа правоспособност
• ранг– IIмладши;
• професионален опит– 5 години;
• Кандидатите да са назначени по служебно правоотношение на пълно работно време в друга администрация и по отношение на тях да е изтекъл едногодишният срок на изпитване определен по реда на чл. 12 от ЗДСл.
3. Необходими документи:
• заявление до председателя на Комисия за защита на личните данни за участие в подбора (свободен текст);
• автобиография;
• копие от официални документи за придобита образователно-квалификационна степен и придобита правоспособност;
• копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
4. Размер на основната заплата е от 820 лв. до 3200 лв, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
5. Място и срок за подаване:
Документите се подават в Комисията за защита на личните данни на адрес– гр. София– 1592, бул.„Проф. Цветан Лазаров” № 2, стая № 102– деловодство или по електронен път на kzld@cpdp.bg в 10 (десет) дневен срок за прием на документи, считано от 18.05. 2023 г. (дата на обявяване в Портала за работа в държавната администрация- https://jobs.government.bg).
6. При наличие на повече от един кандидат подборът ще се извърши от комисия, въз основа на:
• Преглед на представените от кандидата необходими документи.
• Събеседване за преценка на професионалните и делови качества на кандидатите.
Лице за контакт: Валентин Панчев– началник отдел АПО, телефон– 029 153 561.