П О К А Н А
за участие във възлагане на обществена поръчка по реда на чл.14, ал.4, т.2
от Закона за обществените поръчки
Комисията за защита на личните данни, в качеството си на Възложител, на основание чл.101б, ал.2 във връзка с чл.14, ал.4, т.2 от Закона за обществените поръчки и Заповед № РД-14-410/31.10.2014г. на председателя на Комисията, отправя покана до всички заинтересовани лица да представят оферти, които съдържат техническо и ценово предложения за изпълнение на обществена поръчка с предмет „Извършване на дейности по информация и публичност” по проект „Повишаване на квалификацията и надграждане на уменията и компетенциите на служителите на КЗЛД за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им”.
Публичната покана е публикувана в Портала за обществените поръчки под ID№9035425/31.10.2014г.
I. Срок за изпълнение на ОП– Срокът за изпълнение на възложената поръчка започва да тече от датата на подписване на договор за изпълнението й и приключва с изпълнението на хронологически последната от възложените дейности, но не по-късно от 26.09.2015 г.
II. Участниците следва да представят оферта за обществената поръчка в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично, по куриер или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в КЗЛД, на адрес: гр.София1592, бул.„Проф. ЦветанЛазаров” №2. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на обществената поръчка.
III. Офертата за участие да бъде изготвена и представена съгласно изискванията на чл.101в от ЗОП, в писмена форма на български език, в запечатан непрозрачен плик и да съдържа:
1. Данни за лицето – заверени копия от документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние или ЕИК, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. При участие на чуждестранно лице следва да се представи еквивалентен документ на документа за регистрация, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен. При условие, че участник в процедурата е физическо лице се представя копие от документа за самоличност.
2. Списък на извършените услуги сходни с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата за получаване на офертите, с посочване на стойностите, датите и получателите,заедно с доказателство за извършената услуга.
Услуги сходни с предмета на поръчката са организиране на пресконференции и/или изработване на рекламни материали.
3. Списък на експертите, които ще участват при изпълнение на поръчката с информация относно тяхната квалификация и опит.
4. Място на изпълнение: гр.София1592, бул.„Проф. Цветан Лазаров” №2.
5. Срок на изпълнение.
6. Срок на валидност на офертите: не по-малко от 60 дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.
7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а”-„д”, т.2, т. 3 и т.4 и ал.5 от ЗОП.
8. Декларация във връзка с чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС)
9. Техническо предложение и срок на валидност на офертата, който не може да бъде по-кратък от 60 дни;
10. Ценово предложение.
Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху който следва да се запишат адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес.
Изисквания към участниците:
1. За участниците в поръчката не трябва да са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а”-„д”, т.2, т. 3 и т.4 и ал.5 от ЗОП.
2. Участникът да е извършил услуга/и сходни с предмета на поръчката за последните три години, считано от крайната дата за подаване на офертите.
3. Участникът да разполага със следните ключови експерти:
· „Ръководител на екип” – минимални изисквания: образование – висше, степен – „бакалавър”, опит – най-малко пет години опит в провеждането на комуникационни и рекламни кампании, включващи организиране на някои от следните събития/пресконференции, семинари, кръгли маси или форуми, връзки с медиите.
· „Мениджър – управление на събития” – минимални изисквания: образование – висше, степен – „бакалавър”, опит – най-малко две години в организиране, логистика и управление на комуникационни и рекламни кампании.
· „Графичен дизайн” – минимални изисквания: образование – висше, степен – „бакалавър” в някоя от следните области: „Технически науки”, „Природни науки, математика и информатика”, „Изкуства” или еквивалентно, опит – най-малко две години опит в областта на графичния дизайн и изработване на рекламни печатни материали.
Срокът на валидност на офертата е 60 дни.
IV. Технически изисквания
Предвидени за изпълнение са следните поддейности:
Поддейност 1 – Провеждане на встъпителна пресконференция и подготовка и публикуване на 1 бр. публикация за проекта в национална печатна медия;
Поддейност 2 – Провеждане на заключителна пресконференция и подготовка и публикуване на 1 бр. публикация за проекта в национална печатна медия;
Поддейност 3 – Разработване, отпечатване и производство на информационни и рекламни материали, а именно:
3.1. Изработване на 2 бр. информационни табели;
3.2. Изработване на 300 бр. тетрадки – пад;
3.3. Изработване на 300 бр. папки;
3.4. Изработка на 300 бр. химикалки;
3.5. Изработване на 200 бр. визитници;
3.6. Изработване на 200 бр. флашпамети;
3.7. Изработване на 500 бр. брошури за популяризиране на дейностите и резултатите от проекта.
V. Условия за плащане
Плащането по настоящата поръчка ще се извършват по следния начин:
1. Плащането ще се извърши по банков път.
2. Плащането ще се извършва в срок до тридесет работни дни след представянето на:
-фактура за стойността на извършената услуга;
– двустранен констативен протокол, подписан за възложителя – от ръководителя на проекта, а за изпълнителя – от упълномощено от него лице, с който се удостоверява, че услугата е извършена качествено и в срок.
VІ. Критерий за възлагане: най-ниска цена.
VII. Възложителят сключва писмен договор с участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка. При сключване на договора избраното за изпълнител лице е нужно да представи следните документи:
1. Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а” до „д” от ЗОП освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП.
2. Данни за банковата сметка на изпълнителя;
3. Нотариално заверено пълномощно, ако договорът се подписва от упълномощено лице.
VIII. Краен срок на подаване на офертите– дo 17.00 часа на 10.11.2014г. Офертите се подават в деловодството на КЗЛД, всеки работен ден от 09:00ч. до 17:00ч., на адрес: гр.София1592, бул.„Проф. Цветан Лазаров” №2.
IX. Лица за контакт:
Антон Тодоров – тeл. 02/91-53-548
Янко Начовски – тел.02/91-53-574
Х. Условия при отваряне на офертите:
Място, дата и час– сградата на КЗЛД– заседателна зала, бул.„Проф. Цветан Лазаров” №2, офертите ще бъдат отворени на 14.11.2014г. в 10.00часа.
Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68, ал.3. След отварянето на офертите комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения.
Допълнителна информация:
Пълен достъп до документацията за участие в процедурата и информация относно публичната покана е осигурен и се съдържа на официалната интернет страница на Комисия за защита на личните данни, в Раздел „Профил на купувача” – www.cpdp.bg и може да бъде изтеглена от там.
ПРИЛОЖЕНИЯ:
1. Изисквания на възложителя;
2. Техническа спецификация– Приложение1;
3. Оферта– Приложение 2;
4. Списък на документите, съдържащи се в офертата– Приложение3;
5. Списък с експертите, които ще бъдат ангажирани с поръчката– Приложение4;
6. Автобиография за експерти– Приложение5;
7. Декларация във връзка с чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРС– Приложение6;
8. Декларация по чл.47, ал.1, т.1,б. „а“-„д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.5 от ЗОП– Приложение7;
9. Декларации по ОПАК– Приложение8 и Приложение9;
10. Проекто-договор– Приложение10;
11. Изисквания за информация и публичност–задължения на бенефициентите за осигуряване на информация и публичност– Приложение11;
12. Списък на извършените услуги, сходни с предмета на поръчката– Приложение12.