По повод наближаващия Ден за защита на личните данни КЗЛД обявява конкурс със следните теми: „Визия за медийно присъствие на КЗЛД“ и „Визия за електронен информационен бюлетин на КЗЛД“.
До участие в конкурса се допускат всички желаещи без ограничения.
Всеки участник може да работи по една от двете теми, както и да участва и с двете.
Форматът на участие е по избор: всичко, с което считате, че може да изразите своите идеи – презентация, текст, илюстративни материали.
В наши дни електронната среда е най-достъпният във всяко отношение начин за реализиране на всяка комуникационна политика. Тя е безспорен фаворит за отправяне на послания към всички видове целеви групи и за формиране на обществените нагласи и мнения.
В условията на огромна лавина от всякаква информация, институционалните издания са надежден и достоверен източник на проверена информация „от първа ръка“. Едновременно с това е важно както съдържанието, което е основната цел, така и оформлението като средство за привличане на внимание и интерес към съдържанието.
Приканваме участниците в нашия конкурс да споделят идеи за това какво трябва да бъде медийното присъствие на Комисията под формата на уебсайт, участие в социални медии, издаване на периодичен информационен бюлетин за дейността на Комисията и други.
Обем на текстови материал – до 10 страници по БДС – 30 реда с 60 знака на ред, шрифт Times New Roman с големина на буквите 12 и разредка 1,5, като използваните фигури и графики не се включват в общия обем;
Обем на презентация – до 20 слайда.
Материалите следва да бъдат изпращани на електронна поща concours@cpdp.bg.
Срок за изпращане на материали – 01.03.2024 г.
Срокът може би е кратък, но средата се сменя всеки ден и по-бързият обикновено печели .
Награда – предложение за работа в КЗЛД в областта на изграждане на медийно присъствие на институцията.
Забележка: Излъчването на победител не е задължително. Награда ще се предложи само в случай, че някой от участниците ни впечатли с визия, която отговаря на нашите изисквания.